Известие

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване на съединител 156 1.8-скрита пробка+снимки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Обезвъздушаване на съединител 156 1.8-скрита пробка+снимки

    Процедурате не е сложна даже е елементарна и може да се извърши от сам човек.
    На снимка 1 съм показал къде се намира под акумолатора.
    На снимка 2 маха се предпазната гума на кутията
    На снимка 3 е същинската процедура маха се гумената шапка на пробката ''1'' след това се издърпва загерката нагоре ''2'' отделянето на мъркуча става от позиция ''3''
    самото отделяне става на два етапа защото има 2 гумени уплатнения,ако издърпате мъркуча около сантиметър позиция''5'' ще освободите първото уплатнение и течността или въздуха сами ще излязат на самотек от пробката ,не е нужно да издърпвате мъркуча повече.
    Може и с напомпване и задържане на педала,но тогава си пригответе течност за доливане.Добре е казанчето на спирачките да е отворено.
    дано да съм от полза.
    Attached Files
    Last edited by de4o; d.m.y г., 10:32.
    sigpic98.ALFA 156 1.8 T.S. ALFA ROMEO 33 1.4 GT 1300 JUNIOR

  • #2
    Благодарско за информацията!!! Много ми помогна.... Имам отново съединител и се разминах с 600лв. за нов !!!

    Comment


    • #3


      браво колега полезна темичка
      Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

      Comment


      • #4
        Аз да добавя-откачам оста на горната помпа направо от педала,издърпвам шпилката на помпата макс назад!И след това както е описал колегата-ефекта е че изчезва и най малкия свободен ход на педала!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
          Аз да добавя-откачам оста на горната помпа направо от педала,издърпвам шпилката на помпата макс назад!И след това както е описал колегата-ефекта е че изчезва и най малкия свободен ход на педала!

          колега може ли две снимки да направиш
          Алфа 156, 1,8 ТС 1999год

          Comment


          • #6
            Само да отбележа, че прецедурата се отнася за автомобилите с лагерпомпа.
            Alfa romeo 156SW 1,9JTD facelift

            Comment


            • #7
              Имам няколко бързи въпроса...
              Какъв е ефекта от това Обезвъздушаване?
              И моята кола има ли подобна пробка?
              Alfa Romeo 156 SW, 1.9

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от raitchev Покажи съобщение
                Имам няколко бързи въпроса...
                Какъв е ефекта от това Обезвъздушаване?
                И моята кола има ли подобна пробка?
                Обезвъздушаване обикновено се налага след някаква интервенция по хидравликата на съединителя. Примерно смяна на помпа, цилиндър, течност.......
                Нуждата от обезвъздушаване възниква когато след споменатите интервенции има въздух в системата и поради това съединителят не отделя добре. А това, че съединителят не отделя добре се познава по това, че скоростите влизат трудно. Особено, когато колата стои намясто с работещ двигател и опитваш да включиш предавка. Ако няма такъв проблем с включването, не се налага и обезвъздушаване.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  мерси, значи всичко е наред
                  Alfa Romeo 156 SW, 1.9

                  Comment


                  • #10
                    Какво се прави ако педала на съединителя е твърд?
                    Отделя нормално, може би притриса ако не подам леко газ при потегляне, скоростите влизат нормално, спирачките също работят нормално.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      Какво се прави ако педала на съединителя е твърд?
                      Отделя нормално, може би притриса ако не подам леко газ при потегляне, скоростите влизат нормално, спирачките също работят нормално.
                      Сменя се съединителя Ако почне много да тресе, евентуално в комплект с маховика (става въпрос за дизел). А пък ако не те притеснява твърдостта на педала, може да си караш чак докато почне да приплъзва.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        При мене неще да се обезвъздуши.Опитах всичко,но не се получава. Моля ви помагай те

                        Comment


                        • #13
                          нямам пробка

                          При мен пробката е капсулована и няма как да стане обезвъздушаването. В момента пробвам обезвъздушаване чрез компресор и вкарване на налягане през казанчето. Съединителя се вдига и колата може да се кара по 30-40 дни през лятото без проблем. При ниски температури обаче въздуха останал в системата се свива и педала пада доста по скоро. Сега ще правя тази процедура с компресора през 3 дни в следващият месец да видим дали ще се реши окончателно проблема и ще драсна да кажа понеже предполагам, че има и други коли с подобни проблеми. Карам Алфа 156 1.8 туин спарк 1999г.

                          Comment


                          • #14
                            Проблема не е в свиващия се въздух, нали като обезвъздушиш - не остава такъв. Сигурно лагер-помпата прави мизерии при ниски температури. Лекува се със смяна.
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X